Yeni Asır Gazetesi'nden Kahraman Durak'ın haberine göre, 30 yılı aşkın süredir tatilcilere hizmet veren Paparazzi Beach Clup'ın sahipleri Bülent-Özlem Gülcen çifti, kendileri adına 5 Ekim tarihine kadar açık kalacaklarını ifade etti. Her yıl yaz sezonunu 1 Mayıs tarihinde açtıklarını da sözlerine ekleyen Gülcen çifti "Bir sinerji oluşuyorsa hep birlikte taşın altına elimizi sokmalıyız" dedi. Eylül ayının tatilciler için hem iklim hem de daha nezih olması anlamında nitelikli bir tatil sunduğunu belirten Gülcen çifti "Sezon uzasın demekle sezon uzamıyor. Madem üç ay para kazandık bir sürede misafirlerimize saygı için gücümüzün yettiği kadar açık kalmalıyız. Bu çağrımız sadece Aya Yorgi için değil Çeşme'nin tamamı içindir. Biz açık kalalım, turizmcilerde hem yerli hem de yabancı turistleri ilçemize çeksin. Otellerle işbirliği ile sezonu uzatabiliriz" diye konuştu.
Sezonu Eylül ayına taşıyan bir diğer işletme ise Sole Mare oldu. Mekan sahibi Selim Kaptan, güçleri ve talep dahilinde Eylül ayında misafirlerine hizmet vereceklerini ifade ederken, "Bizde ilk hafta açık kalacağız. 1 Eylül oldu mu gitmek yok. Elimizden geldiği kadar katkı sağlayacağız" dedi. Tuval Restoran'ın sahibi işadamı Emre Erdoğan ise 12 ay açık olduklarını tatilin uzamasıyla birlikte sadece yatırımcıların kazanmadığına dikkat çekti. Erdoğan "Yatırımcı kazanıyor, işçi daha fazla çalıştığı için kazanıyor, vergi olarak devletimizde kazanıyor" dedi.
Alaçatılı iş adamı Soner Varhan ise uzayan tatil için mekanını daha geç kapatacak yatırımcıları tebrik ederken, "Tatil uzadı. Bu bir fırsat. Herkes işletmesini elinden geldiğince açık tutarsa sezonun uzaması için gerçek bir adım atılmış olur" diye konuştu. Shot Bar'ın sahibi sanayici Burak Beşer ise Gülcen çiftinin çağrısına destek vererek Eylül ayında açık kalacaklarını söyledi. Alaçatı Kitapevi'nin sahibi Ömer Önal ise tatilin uzamasının ekonomiye katkısının tartışılamayacağını ifade ederken, kendisinin de kitapevini kapatmayacağını söyledi.
Gündem
Yayınlanma: 24 Ağustos 2015 - 08:09
Aya Yorgi Koyu'ndaki işletmeler, Ekim'e kadar açık kalacak
Okulların açılması Kurban Bayramı'nın sonrasına bırakılınca bu kez turizm işletmecileri eline taşın altına koydu. Çeşme'nin Aya Yorgi Koyu'ndaki ünlü işletmeler kısa süren yaz sezonunu uzatmak için Ekim ayına kadar açık kalma kararı aldı.
Gündem
24 Ağustos 2015 - 08:09
EDİTÖR
İlginizi Çekebilir










