Kültür ve turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada turizm sektörünün önde gelen sivil toplum kuruluşlarının temsilcileriyle Bakanlıkta bir toplantı gerçekleştirdiklerini duyurdu.Toplantıya; TÜROB Yönetim Kurulu Başkanı Müberra Eresin, BETUYAP Yönetim Kurulu Başkanı Ali Özdoğan, TÜROFED Yönetim Kurulu Başkanı Erkan Yağcı, AKTOB Yönetim Kurulu Başkanı Kaan Kaşif Kavaloğlu ve TTYD Yönetim Kurulu Başkanı Oya Narin katıldı.Görüşmede, turizm sektörünün güncel gündemi kapsamlı şekilde ele alındı. Sektör temsilcileri ile birlikte sürdürülebilir büyüme, yatırım ortamının güçlendirilmesi ve turizmin ihtiyaçlarına yönelik çözüm başlıkları değerlendirildi.Toplantıda ayrıca Türkiye’nin küresel turizmdeki güçlü konumunun daha da ileri taşınmasına yönelik atılabilecek adımlar üzerine istişarelerde bulunuldu.Bakanlık, kamu ve özel sektör iş birliğiyle Türkiye’nin turizm potansiyelini geliştirmeye ve sektörü yeni başarılara taşımaya yönelik çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceğini vurguladı.
Gündem
Yayınlanma: 23 Haziran 2026 - 19:23
Bakan Ersoy, turizm STK'larıyla bir araya geldi
Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, turizm sektörünün önde gelen sivil toplum kuruluşlarının temsilcileriyle bir araya gelerek sürdürülebilir büyüme, yatırım ortamının güçlendirilmesi ve Türkiye’nin küresel turizmdeki konumunun daha da ileri taşınmasına yönelik konuları değerlendirdi.
Gündem
23 Haziran 2026 - 19:23










