Başbakan Binali Yıldırım, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ı başkanlığında dün yapılan Bakanlar Kurulu toplantısı sonrası yaptığı açıklamada, Boğaziçi Köprüsü'nün adının '15 Temmuz Şehitler Köprüsü" olacağını ifade etti. Başbakan Yıldırım, şunları kaydetti: "İstanbul ve Ankara'da birer şehitler anıtı kurulması bugünkü Bakanlar Kurulunda kararlaştırdığımız diğer bir konudur. Darbecilerin ilk hedefi olan ve vatandaşlarımızın şehit edildiği Boğaziçi Köprüsü'nün adının '15 Temmuz Şehitler Köprüsü' olarak değiştirilmesine de karar verilmiştir."
Gündem
Yayınlanma: 26 Temmuz 2016 - 07:53
Boğaziçi Köprüsü'nün adı değiştirildi
Başbakan Binali Yıldırım, Boğaziçi Köprüsü'nün adının '15 Temmuz Şehitler Köprüsü' olarak değiştirildiğini söyledi.
Gündem
26 Temmuz 2016 - 07:53








