Bozkurt'un açıklaması şöyle: "3 Mart 2015 tarihinden itibaren görev aldığım Yönetim Kurulu Üyeliğinden; yönetim anlayışı farklılığı, tek adam idareciliği, iletişimsizlik, karar almada istişare yapılmaması, sadece imza için çağrıldığımız toplantılar gibi, birlikte yönetim etiğine uymayan sebeplerle ve tüm ısrarlara rağmen birliğimizin ve üyelerimizin teknolojik yeniliklere uyum sağlaması konusunda adım atılmaması nedeniyle istifa ediyorum."
Gündem
Yayınlanma: 16 Ekim 2015 - 07:30
Kenan Bozkurt, TÜRSAB Yönetim Kurulu'ndan istifa etti
TÜRSAB Yönetim Kurulu Üyesi Kenan Bozkurt, yaklaşan genel kurul öncesi yönetim kurulu üyeliğinden istifa ettiğini açıkladı.
Gündem
16 Ekim 2015 - 07:30










