Vali Balkanlıoğlu, ulusal televizyonların temsilcilerine, Ordu'yu ve Ordu'da başlatılan tanıtım faaliyetleri hakkında bilgiler verdi. Vali Balkanlıoğlu, turizmin, Ordu ve Türkiye için çok büyük bir önem taşıdığını söyledi.Geçtiğimiz aylarda Arap ülkelerinden 7080 gazeteciyi Ordu'da ağırlaıdklarını ifade eden Balkanlıoğlu, şöyle konuştu:''Ülkelerine döndüklerinde Türkiye'yi ve Ordu'yu manşet ettiler. Turizmin sıkıntıda olduğu bu aşamada, bu insanların buraya gelmesi, çarşıyı, pazarı, oteli, restoranları hareketlendirmesi, fındığa alternatif bir gelir oluşturması, Orduluları ve bizleri de çok memnun ediyor. Hiçbir emek, hiçbir çaba karşılıksız kalmıyor. Bazıları çok uzun vadede meyve veriyor. Bizimki 1 sene gibi çok kısa sürede meyvesini verdi. Ordu'da turizm %40'ın üzerine arttı. Riyad'dan buraya direk uçuş seferleri başladı. Kıbrıs'a direk uçuşlar başladı. Türkiye'nin birçok vilayetinden havalimanımıza seferler başladı. Türkiye'de 54 civarında havalimanı var. Yolcu sayısı bakımından Ordu-Giresun Havalimanı 20'nci sıralara yükseldi. Çok kısa sürede hem de. Uluslararası alanda da açılmış olması elimizi güçlendirdi. Önümüzdeki dönemde bozulmamış doğası ile bu güzellikleri ile nefis bir tatil alternatifi sunan Ordu, turizmde parlayan bir yıldız olacak. Turizm, Ordu ve Türkiye için çok büyük bir önem taşıyor. Ordu, Türkiye'nin yıldızı olmaya aday bir vilayet.'' (ordu.gov.tr)
Gündem
Yayınlanma: 25 Ağustos 2016 - 06:55
Ordu'da turizm yüzde 40'ın üzerinde arttı
Ordu Valisi İrfan Balkanlıoğlu, Ordu'da turizmnin yüzde 40'ın üzerinde arttığını belirterek, 'Ordu, Turizmde Parlayan Bir Yıldız Olacak' dedi.
Gündem
25 Ağustos 2016 - 06:55








