Ülkemiz turizminde son dönem yaşanan gelişmeler ve yapılacak çalışmaların değerlendirildiği toplantıya TÜROB Başkanı Timur Bayındır ve TÜROB Başkan Yardımcısı Müberra Eresin katıldı. Toplantıya, Kültür ve Turizm Bakanlığı Bakan Yardımcısı Hüseyin Yayman, Müsteşar Yardımcısı Nihat Gül, Müsteşar Yardımcısı Ali Şahin, Tanıtma Genel Müdürü İrfan Önal, Yatırım ve İşletmeler Genel Müdürü Dr.Adnan Aslan, İstanbul İl Kültür ve Turizm Müdürü Nedret Apaydın ile Turizm Sektör Kuruluşları Başkanları TÜRSAB Başkanı Başaran Ulusoy, TURYİD Başkanı Kaya Demirer, TÜROFED Başkanı Osman Ayık, TUREB Başkanı Zeki Apalı ile TYD Başkanı Murat Ersoy katıldı. Toplantının ardından gazetecilerin sorularını yanıtlayan Bakan Avcı, tanıtımla ilgili soruya, ''Tanıtım stratejimizi bu yeni şartlar doğrultusunda tepeden tırnağa yeniliyoruz. Daha önce daha genel konseptlerle yürüyen tanıtım stratejimizi, şimdi daha nokta atışlı, nokta hedef gözeterek, hedef kitlelerimizi sınıflandırarak, daha kategorilere ayrılmış bir strateji üzerinden oluşturuyoruz. ADaha önce biraz da o günün koşullarının rahatlığı içerisinde belli ülkelere yoğunlaşmış olan tanıtım faaliyetlerimizi şimdi daha bakir, geçmişte nispeten daha az ulaştığımız bölgelere ve ülkelere yönlebecek şekilde yeniden tasarlıyoruz. Bütün bu çabalarımızın da amacı sektör temsilcilerinin de söylediği gibi 2017 ve 2018'i çok daha verimli geçirmek" yanıtını verdi.
Gündem
Yayınlanma: 10 Haziran 2016 - 14:09
Bakan Avcı, sektör temsilcileri ile bir araya geldi
Kültür ve Turizm Bakanı Prof.Dr. Nabi Avcı, İstanbul Lütfi Kırdar Kongre ve Sergi Sarayında Turizm Sektör Temsilcileriyle bir araya geldi.
Gündem
10 Haziran 2016 - 14:09









