Güçlü TÜRSAB Sözcüsü Erdem ve platformun diğer yetkilileri Bilal Korkmaz, Ekrem Aladağ, Cevdet Eroğlu, Serkan Berberoğlu, Emre Yıldız ile The Green Park Pendik Oteli'nde acentelerle bir araya geldi. Hasan Erdem, katılımcı acentelerle görüş alışverişinde bulundu. Hasan Erdem, küçük bir kadro ile başladıklarını ve kartopu gibi büyüyeceklerini belirterek şöyle devam etti: -ARTIK TABANDA BİRLEŞELİM DEDİK- 'Acenteler lehine hiçbirşey yapmayan yönetim bizim hatalarımızla aradan sıyrılıp gitti. Artık hatalardan dönmek önemlidir. Asıl canı yanan, mağdur olan acenteler olarak bir araya gelmeden bu işin sonuca varacağını düşünmüyoruz. Özellikle İstanbul acenteleri önemlidir. Onların da hakları savunulmuyor. Baskı grubu oluşturulmuyor. Kendileri sırça köşklerde refah içersinde yaşıyor, ezilen bizler oluyoruz. Geçmiş dönemde hatalar yaptığımızı kabul ediyoruz. Biz kişiler üzerine politika yaptık. Sonunda birleşmediler bütün emeklerimiz boşa gitti. Artık tabanda birleşelim dedik. Sahada acentecilik yapan arkadaşlarımız bir araya gelirse ve hareketimiz Anadolu'ya yayılır ve çığ gibi büyürse kimse önümüzde duramaz. Ancak birisi çıkıyor ben onu beğenmiyorum, o kazanacağına şimdiki sistem devam etsin diyor. Veya o olmazsa olmaz diyor. Sonunda ezilenler biz oluyoruz.''
'Güçlü TÜRSAB olarak yola çıkarken iki adayın ekibi gelsin ve muhalefeti birleştirelim istedik'' diyen Erdem, şunları kaydetti: 'Düne kadar geleceklerdi. Birlik ve beraberliği isteyip istememek onların bileceği iştir. Bizim için kişilerin liderliği önemli değildir. Bizim hareketimiz kartopu gibi büyüyecektir. Kendimizi birbirimizden üstün görme hakkımız yoktur. Bu ekselanslar her zaman bulunmaz hint kumaşı gibi karşımıza çıkıyorlar. Seçimden önce sırtımızı sıvazlıyorlar, seçimden sonra unutuyorlar. Çünkü bizler onlar için oy deposuyuz. Artık TÜRSAB gücünü onların lehine değil kendi lehimize kullanmalıyız. 18 yıldan beri hiçbirşey yapmadıkları ve yapamadıkları ortadadır. Mesleğimizin itibarı için bu birlikteliği sağlamamız lazım. Seçimi bir buçuk yıl var. Bazı söylemler bir şey ifade etmiyor. Önemli olan eyleme geçmektir. Bugün biz buradayız, ancak boş sandalyelere oturması gerekenler neredeler? İnsanlar iyi niyetli olurlarsa hedefe ulaşmamak mümkün değildir. Önemli olan dürüst olmaktır. Bugüne kadar kişisel menfaatler seyahat acentelerinin üzerinde kurulmuştur. Bu kişiler köşeyi dönüp gitmişler. Bütün bunlar olurken Türk turizmi adına hiçbirşey yapılmadığını görüyoruz'' -'ULUSOY KAZANSIN DİYE ADAY OLDUM'' Konuşmasında kongrede aday olan Firuz Bağlıkaya'nın kendisine büyük bir itirafta bulunduğunu ifade eden Hasan Erdem, Nişantaşı toplantısında Firuz Bağlıkaya'nın kendisine 'Açık yüreklilikle ifade etmem gerekirse. Emin Çakmak kazanacağına Başaran Ulusoy kazansın diye aday oldum' dediğini söyledi.
Erdem, Bağlıkaya'ya 'Kaybedeceğinizi bile bile, çok paralar harcayarak neden üç ay kala aday oldunuz ve muhalefet oylarını böldünüz' şeklindeki sorusuna bu cevabı alınca şaşırdığını söyledi. Bunun üzerine Hasan Erdem 'Diyelim ki Emin Çakmak Başaran Ulusoy gibi despot bir adam. Hasan Erdem'de mi öyle, geride 9 kişiden oluşan bir yönetim kurulu var. Hiçbirimize mi güvenmediniz. Bu yönetimde daha kötüsü yok ki bizi tehlike olarak gördünüz' dediğini belirtti. -KENDİ İÇİMİZDEN BAŞKANIN ÇIKMASINI İSTEDİK- Hasan Erdem, 'Yeniden TÜRSAB' ekibiyle Bursa'da yaptıkları toplantıda her ay buluşmak için anlaştıklarını ancak aralarında anlaşmazlık çıkınca gelmediklerini belirterek 'Muhalefet olarak 'Yeniden Güçlü TÜRSAB' sloganıyla yola çıktık. Ancak 'Yeniden' toplantıdan son gün kaçtı 'Güçlü TÜRSAB' olarak yalnız başımıza toplantı yapıyoruz. Tabanda aynı doğrultuda birleşip, birlikte karar verip, kendi içimizden başkanın çıkmasını istedik. Ancak yeniden' hareketi bizim başkanımız var' diyerek birleşmeyi karşı çıktı.' dedi. CEVDET EROĞLU: BİRLEŞTİRİCİ OLALIM''Turizmci Cevdet Eroğlu da tabanda birliği sağlayamayanın yukarıda birliği sağlayamayacağını belirterek, şunları kaydetti:''Birleştirici olalım. Paydaşlar bir araya gelsin. Sinerji yaratalım. Başarı sonradan gelir' diyerek yola çıktıklarını söyledi. Eroğlu şöyle devam etti: 'Bursa toplantısına katılan muhalifler gelmeyerek burayı sabote etmek istediler. Güçlü Türsab bireştirici olarak çıktı. Ama onlar bizim etrafımızda toplanın, başkan bizden olsun dediler. Biz kabul etmeyince gelmediler. Ancak ekibimizle şanslı olduğumu görüyorum. Bölgelerde gücümüzü Kabul ettirdiğimiz bir platform haline geldik. Birliği yeniden inşa etmek istiyoruz. Krizde geçim sıkıntısı çeken acentelerin derdine derman olmak istiyoruz. Algı operasyonu ile karşı karşıya kalan turizmi devletin desteğiyle krizden çıkarmak istiyoruz.' BİLAL KORKMAZ: TEK ÇATI ALTINDA OLMANIN ZAMANITurizmci Bilal Korkmaz ise , son kongrede muhalefete oy veren 2500'e yakın acentenin kandırıldığını ve mevcut iktidarın önünü açarak acentelerin geleceğine zarar verildiğini öne sürdü.'Bursa toplantısında tek çatı altında muhalefet kararı alınmıştı. Bugüne kadar söylenenler adına hiçbirşey yok'' diyen Korkmaz, '' Birileri koltuk sevdasına kapılmışlar. Bu nedenle endişem devam ediyor. Gerçekte samimi olmadıkları ve mevcut yönetimi değiştirmeye niyetleri olmadığını gördüm. Tek çatı altında olmanın zaman kaybetmekten başka anlamı yok. Halen mevcut yönetimi istemeyen acente sayısı 3000'in üzerindedir.'Turizmci Serkan Berberoğlu da, muhalefetin adaylarını birleştirmenin seçimi kazanmaktan zor olduğunu ifade ederek, ''Kendi başımıza yol alalım ileride neler olacağını kimse bilemez' dedi.
'Güçlü TÜRSAB olarak yola çıkarken iki adayın ekibi gelsin ve muhalefeti birleştirelim istedik'' diyen Erdem, şunları kaydetti: 'Düne kadar geleceklerdi. Birlik ve beraberliği isteyip istememek onların bileceği iştir. Bizim için kişilerin liderliği önemli değildir. Bizim hareketimiz kartopu gibi büyüyecektir. Kendimizi birbirimizden üstün görme hakkımız yoktur. Bu ekselanslar her zaman bulunmaz hint kumaşı gibi karşımıza çıkıyorlar. Seçimden önce sırtımızı sıvazlıyorlar, seçimden sonra unutuyorlar. Çünkü bizler onlar için oy deposuyuz. Artık TÜRSAB gücünü onların lehine değil kendi lehimize kullanmalıyız. 18 yıldan beri hiçbirşey yapmadıkları ve yapamadıkları ortadadır. Mesleğimizin itibarı için bu birlikteliği sağlamamız lazım. Seçimi bir buçuk yıl var. Bazı söylemler bir şey ifade etmiyor. Önemli olan eyleme geçmektir. Bugün biz buradayız, ancak boş sandalyelere oturması gerekenler neredeler? İnsanlar iyi niyetli olurlarsa hedefe ulaşmamak mümkün değildir. Önemli olan dürüst olmaktır. Bugüne kadar kişisel menfaatler seyahat acentelerinin üzerinde kurulmuştur. Bu kişiler köşeyi dönüp gitmişler. Bütün bunlar olurken Türk turizmi adına hiçbirşey yapılmadığını görüyoruz'' -'ULUSOY KAZANSIN DİYE ADAY OLDUM'' Konuşmasında kongrede aday olan Firuz Bağlıkaya'nın kendisine büyük bir itirafta bulunduğunu ifade eden Hasan Erdem, Nişantaşı toplantısında Firuz Bağlıkaya'nın kendisine 'Açık yüreklilikle ifade etmem gerekirse. Emin Çakmak kazanacağına Başaran Ulusoy kazansın diye aday oldum' dediğini söyledi.
Erdem, Bağlıkaya'ya 'Kaybedeceğinizi bile bile, çok paralar harcayarak neden üç ay kala aday oldunuz ve muhalefet oylarını böldünüz' şeklindeki sorusuna bu cevabı alınca şaşırdığını söyledi. Bunun üzerine Hasan Erdem 'Diyelim ki Emin Çakmak Başaran Ulusoy gibi despot bir adam. Hasan Erdem'de mi öyle, geride 9 kişiden oluşan bir yönetim kurulu var. Hiçbirimize mi güvenmediniz. Bu yönetimde daha kötüsü yok ki bizi tehlike olarak gördünüz' dediğini belirtti. -KENDİ İÇİMİZDEN BAŞKANIN ÇIKMASINI İSTEDİK- Hasan Erdem, 'Yeniden TÜRSAB' ekibiyle Bursa'da yaptıkları toplantıda her ay buluşmak için anlaştıklarını ancak aralarında anlaşmazlık çıkınca gelmediklerini belirterek 'Muhalefet olarak 'Yeniden Güçlü TÜRSAB' sloganıyla yola çıktık. Ancak 'Yeniden' toplantıdan son gün kaçtı 'Güçlü TÜRSAB' olarak yalnız başımıza toplantı yapıyoruz. Tabanda aynı doğrultuda birleşip, birlikte karar verip, kendi içimizden başkanın çıkmasını istedik. Ancak yeniden' hareketi bizim başkanımız var' diyerek birleşmeyi karşı çıktı.' dedi. CEVDET EROĞLU: BİRLEŞTİRİCİ OLALIM''Turizmci Cevdet Eroğlu da tabanda birliği sağlayamayanın yukarıda birliği sağlayamayacağını belirterek, şunları kaydetti:''Birleştirici olalım. Paydaşlar bir araya gelsin. Sinerji yaratalım. Başarı sonradan gelir' diyerek yola çıktıklarını söyledi. Eroğlu şöyle devam etti: 'Bursa toplantısına katılan muhalifler gelmeyerek burayı sabote etmek istediler. Güçlü Türsab bireştirici olarak çıktı. Ama onlar bizim etrafımızda toplanın, başkan bizden olsun dediler. Biz kabul etmeyince gelmediler. Ancak ekibimizle şanslı olduğumu görüyorum. Bölgelerde gücümüzü Kabul ettirdiğimiz bir platform haline geldik. Birliği yeniden inşa etmek istiyoruz. Krizde geçim sıkıntısı çeken acentelerin derdine derman olmak istiyoruz. Algı operasyonu ile karşı karşıya kalan turizmi devletin desteğiyle krizden çıkarmak istiyoruz.' BİLAL KORKMAZ: TEK ÇATI ALTINDA OLMANIN ZAMANITurizmci Bilal Korkmaz ise , son kongrede muhalefete oy veren 2500'e yakın acentenin kandırıldığını ve mevcut iktidarın önünü açarak acentelerin geleceğine zarar verildiğini öne sürdü.'Bursa toplantısında tek çatı altında muhalefet kararı alınmıştı. Bugüne kadar söylenenler adına hiçbirşey yok'' diyen Korkmaz, '' Birileri koltuk sevdasına kapılmışlar. Bu nedenle endişem devam ediyor. Gerçekte samimi olmadıkları ve mevcut yönetimi değiştirmeye niyetleri olmadığını gördüm. Tek çatı altında olmanın zaman kaybetmekten başka anlamı yok. Halen mevcut yönetimi istemeyen acente sayısı 3000'in üzerindedir.'Turizmci Serkan Berberoğlu da, muhalefetin adaylarını birleştirmenin seçimi kazanmaktan zor olduğunu ifade ederek, ''Kendi başımıza yol alalım ileride neler olacağını kimse bilemez' dedi. 









