Rusya Devlet Başkanı Putin ile her iki ülke için çok faydalı bir görüşme yaptıklarını belirten Erdoğan, şunları kaydetti:Türkiye ile Rusya arasındaki münasebetlerin hızla eski seviyesine ulaştırılması konusunda kendisiyle mutabık kaldık. Sayın Putin'le Eylül ayında Çin'de yapılacak G-20 toplantısında daha kapsamlı bir görüşme gerçekleştirme kararı aldık. İlk adım olarak da turizmde hemen kapıları açalım ve turizm noktasındaki adımlarımızı süratle atalım kararına vardık ve kendileri de bakanlar kuruluna başkanlık ettiler ve bakanlar kurulu toplantısında talimatı kendileri verdiler ve bunu da bizzat arkadaşlarımız takip ettiler.'Erdoğan, Türkiye ile İsrail ilişkilerine de değindiği konuşmasında, iki ülke arasında Mavi Marmara gemisi saldırısından bu yana sorunlu olan ilişkileri düzeltme yolunda önemli adımlar atıldığını söyledi.Atılan bu adımların da Türk milleti ve Filistinliler için hayırlı olmasını dileyen Erdoğan, şöyle konuştu:'Yalnız buradan bir açıklama yapmak durumundayım; Türkiye Cumhuriyeti olarak biz hangi adımı atıyorsak atalım bu adım bilinmelidir ki her zaman karşılıklı milletlerin kazanımına dayalı bir adımdır. Hiçbir zaman hiçbir adımı tek taraflı düşünmedik. 'Kazan-kazan' esasına dayalı olarak hep bu adımları atmışızdır. Yani Türkiye de kazanmalı, Rusya da kazanmalı. Türkiye de kazanmalı, İsrail de kazanmalı.''
Gündem
Yayınlanma: 29 Haziran 2016 - 23:15
Erdoğan, ''Turizmle ilgili adımları süratle atma kararı aldık''
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Cumhurbaşkanlığı Sarayı'nda, Cumhurbaşkanlığı personeline verdiği iftarda Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin'le yaptığı telefon görüşmesi ile İsrail'le varılan mutabakatı değerlendirdi.
Gündem
29 Haziran 2016 - 23:15









