Rusya başbakanı Dmitry Medvedev, Türkiye ve Mısır'a yönelik seyahat yasağına ilişkin soruları yanıtladı. Medvedev, olan bitenlerin bir entrika olmadığını, vatandaşların güvenliği için yapılan uygulamalar olduğunu vurguladı. 'Güvenlik ile turizm, seyahat arasında bir tercih yapmamızı isterseniz bu elbette güvenlik olacaktır' diyen Medvedev, yaşanan sıkıntıların kendilerinden kaynaklanmadığını, bu hoşnutsuz durumun ancak Türkiye ve Mısır'ın atacağı adımlarla olumluya dönüşebileceğini söyledi. Yanlışlığın, özellikle son olayda Türkiye'den kaynaklandığını da vurgulayan Medvedev, uluslararası hukukun ihlal edilmesi ve Rusya'ya yönelik saldırgan davranışların sergilendiğini ifade ederek, "Bu sorun ilelebet süremez ama çözümü Türkiye yöneticilerinin güvenlik ve ilişkiler konusunda nasıl bir tavır alacağıyla ilgilidir.'dedi. Diğer yandan, devlet tarafından yapılan propagandalara rağmen Ruslar'ın neden iç pazarda umulduğu kadar seyahate Çıkmadıkları sorusunu cevaplayan Medvedev bunu altyapı yetersizliğine bağladı. Medvedev açıklamasında, 'Tatil beldelerimiz Türkiye ve Mısır'da sunulan hizmete göre yetersiz, pek çok tesis ve altyapı SSCB döneminde kurumuş, yenileri de yapıldı yapılıyor, Soçi, Anapa, Gelendzhik gibi yerlerde turizm yatırımları yapılıyor, ancak henüz yeterli seviyede değil. Öte yandan Kırım'ın durumu da benzerdir.'dedi.(Turizmdatabank)
Gündem
Yayınlanma: 10 Aralık 2015 - 07:14
Medvedev, ''Türkiye'nin alternatifi yok''
Türkiye ile Rusya arasındaki sorun ilelebet süremeyeceğini söyleyen Rusya başbakanı Dmitry Medvedev, 'Tatil beldelerimiz Türkiye'de sunulan hizmete göre çok yetersiz, altyapı SSCB döneminden kalma. Soçi, Anapa, Gelendzhik gibi yerlerde yeni yatırımlarımız var ama henüz yeterli değil' dedi.
Gündem
10 Aralık 2015 - 07:14











